Birinci Bölüm: Kuramsal Çerçeve Ve Temel Kavramlar
1.1. Sendikacılığa İlişkin Temel Kavramlar
1.2. Sinemaya İlişkin Temel Kavramlar
İkinci Bölüm: Dünyada Sendikacılığın Gelişimi
2.1. Sendika Kavramı
2.2. Sendikaların Ortaya Çıkışı
2.3. Sanayi Devrimi Ve Nedenleri
2.4. Sanayi Devrimi’nin Sonuçları
2.5. Sanayi Devrimi Ve Türevleri
2.3. Sendika Kuruluşuna Hâkim Olan Temel İlkeler
2.4. Sendika Hakkı Ve Hürriyeti Ve Bu Hakkın Korunması
2.5. Sendikaların Temel Özellikleri
2.6. İdeolojik Aidiyetlerine Göre Sendika Türleri
2.7. Sendikacılığın Uluslararası Yasal Dayanakları
Üçüncü Bölüm: Türkiye’de Sendikacılık Ve Gelişimi
3.1. Türkiye’de Sendikacılığın Ulusal Yasal Dayanakları
3.2. Türkiye’de Sendikaların Kuruluşunda Gerekli Olan Şartlar
3.3. Sendika Kuruculuk Usul Ve Esasları
3.4. Sendikaların Organları
3.5. Sendika Üyeliği Maddeler
3.6. Sendikal Güvenceler
3.7. 2821 Sayılı Sendikalar Kanunu’na Göre Sendikaların Faaliyetleri
3.8. Sendikaların Yapmaları Yasak Olan Faaliyetler
3.9. Sendika Ve Konfederasyonları Gelir Ve Giderleri
3.10. Sendika Ve Konfederasyonların Kapatılmaları
3.11. Türkiye’de Sendikacılığın Tarihi Gelişimi
3.12. Türkiye’de İşçi Ve Kamu Görevlileri Sendikaları Konfederasyonları
3.13. Türkiye’de Sendikacılığın Temel Özellikleri Ve Problemleri
Dördüncü Bölüm: Sendikacılık Ve Film Endüstrisi
4.1.Film Endüstrisi
4.2. Politik Sinema
4.3. Toplumsal/Toplumcu Gerçekçilik
4.4. Emek, Emek Piyasası, Sendikacılık Ve Sinema İlişkisi
Beşinci Bölüm: Araştırmanın Yöntemi Ve Bulguları5
5.1. Amaç Ve Yöntem
5.2. Filmlerin Künyeleri Ve Konuları
5.3. Filmlerde Kullanılan Semboller
5.4. Filmdeki İşçi Ve İşveren Tiplemeleri
5.5. Filmlerde Çalışma Hayatına İlişkin Temel Sorunlar
5.6. Filmlerde Sendikacılıkla İlgili Örtülü Veya Açık Mesajlar
Birinci Bölüm: Kuramsal Çerçeve Ve Temel Kavramlar
1.1. Sendikacılığa İlişkin Temel Kavramlar
1.2. Sinemaya İlişkin Temel Kavramlar
İkinci Bölüm: Dünyada Sendikacılığın Gelişimi
2.1. Sendika Kavramı
2.2. Sendikaların Ortaya Çıkışı
2.3. Sanayi Devrimi Ve Nedenleri
2.4. Sanayi Devrimi’nin Sonuçları
2.5. Sanayi Devrimi Ve Türevleri
2.3. Sendika Kuruluşuna Hâkim Olan Temel İlkeler
2.4. Sendika Hakkı Ve Hürriyeti Ve Bu Hakkın Korunması
2.5. Sendikaların Temel Özellikleri
2.6. İdeolojik Aidiyetlerine Göre Sendika Türleri
2.7. Sendikacılığın Uluslararası Yasal Dayanakları
Üçüncü Bölüm: Türkiye’de Sendikacılık Ve Gelişimi
3.1. Türkiye’de Sendikacılığın Ulusal Yasal Dayanakları
3.2. Türkiye’de Sendikaların Kuruluşunda Gerekli Olan Şartlar
3.3. Sendika Kuruculuk Usul Ve Esasları
3.4. Sendikaların Organları
3.5. Sendika Üyeliği Maddeler
3.6. Sendikal Güvenceler
3.7. 2821 Sayılı Sendikalar Kanunu’na Göre Sendikaların Faaliyetleri
3.8. Sendikaların Yapmaları Yasak Olan Faaliyetler
3.9. Sendika Ve Konfederasyonları Gelir Ve Giderleri
3.10. Sendika Ve Konfederasyonların Kapatılmaları
3.11. Türkiye’de Sendikacılığın Tarihi Gelişimi
3.12. Türkiye’de İşçi Ve Kamu Görevlileri Sendikaları Konfederasyonları
3.13. Türkiye’de Sendikacılığın Temel Özellikleri Ve Problemleri
Dördüncü Bölüm: Sendikacılık Ve Film Endüstrisi
4.1.Film Endüstrisi
4.2. Politik Sinema
4.3. Toplumsal/Toplumcu Gerçekçilik
4.4. Emek, Emek Piyasası, Sendikacılık Ve Sinema İlişkisi
Beşinci Bölüm: Araştırmanın Yöntemi Ve Bulguları5
5.1. Amaç Ve Yöntem
5.2. Filmlerin Künyeleri Ve Konuları
5.3. Filmlerde Kullanılan Semboller
5.4. Filmdeki İşçi Ve İşveren Tiplemeleri
5.5. Filmlerde Çalışma Hayatına İlişkin Temel Sorunlar
5.6. Filmlerde Sendikacılıkla İlgili Örtülü Veya Açık Mesajlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 49,50 | 49,50 |
2 | 25,74 | 51,48 |
3 | 17,49 | 52,47 |
6 | 8,91 | 53,46 |
9 | 6,05 | 54,45 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 49,50 | 49,50 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |