Bu derlemede mimarlıkta orantı konusunu, üç ana metinle kucaklamak istedik. Eugène-Emmanuel Viollet-le-Duc Dictionnaire raisonné de l’architecture française du XIe au XVIe siècle başlıklı hacimli eserinde orantı sorununu kendi açısından serimler. August Thiersch 1883 yılında “Mimarlıkta Orantı” başlıklı incelemesini yayınlar. E. E. Viollet-leDuc’ün on beş yıl önce yayınlanan yaklaşımını ele alır ve benzeşimin mimarlıkta orantının temeli olduğunu savunur. Bu metnin yayınlanmasından altı yıl sonra, İsviçreli sanat tarihçisi Heinrich Wölfflin övdüğü bu kuramı Antik Yunan tapınakları, Rönesans kilise ve palazzo’larına uygular.
Bu derlemede mimarlıkta orantı konusunu, üç ana metinle kucaklamak istedik. Eugène-Emmanuel Viollet-le-Duc Dictionnaire raisonné de l’architecture française du XIe au XVIe siècle başlıklı hacimli eserinde orantı sorununu kendi açısından serimler. August Thiersch 1883 yılında “Mimarlıkta Orantı” başlıklı incelemesini yayınlar. E. E. Viollet-leDuc’ün on beş yıl önce yayınlanan yaklaşımını ele alır ve benzeşimin mimarlıkta orantının temeli olduğunu savunur. Bu metnin yayınlanmasından altı yıl sonra, İsviçreli sanat tarihçisi Heinrich Wölfflin övdüğü bu kuramı Antik Yunan tapınakları, Rönesans kilise ve palazzo’larına uygular.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,50 | 58,50 |
2 | 30,42 | 60,84 |
3 | 20,67 | 62,01 |
6 | 10,53 | 63,18 |
9 | 7,15 | 64,35 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,50 | 58,50 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |