KİTAP HAKKINDA: Çağımızın en önemli düşünürlerinden biri olan Robert Bellah, din sosyolojisini temel aldığı bu eserinde önümüze; tarih,
felsefe, antropoloji ve biyoloji gibi bilim dallarını disiplinlerarası bir yöntem ve muazzam bir entelektüel çabayla harmanlayarak yarattığı büyük
bir çalışma sunuyor. Yazar evrimin, bazı görüşlerin tersine bir hayli karmaşık olduğunu, evrim süreci içinde anlam ve amacın yeri olduğunu hatta
bunların da süreç içinde evrildiklerini dile getirirken, yeteneklerdeki evrimin önemine dikkat çekmektedir. Dinin karmaşık bir görüngü (fenomen)
olduğunu ve tanımlanmasının kolay olmadığını öne süren Bellah dini, insanlar tarafından benimsenip, kullanıldığında genel bir varoluş düzeni
açısından anlamı olan, güçlü, yaşam tarzı, davranışlar vb. ile herşeyin içine işleyen kalıcı ruh halleri ve güdülerin toplamı olarak tanımlamaktadır.
Bu kapsamlı eserinde, dinin toplumsal işlevinin ancak dilin ortaya çıkmasıyla birlikte olanaklı hale geldiğini savunan yazar, evrimin bir bütün
olarak anlamının bizi çok geniş sorunlara götürdüğünü ve bunların da kaçınılmaz olarak dinle örtüşen nihai anlamlara ulaştığını ifade etmektedir.
İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları olarak, Eski Taş Çağı'ndan, Eksen Çağı'na kadar olan insanlığın büyük dönüşüm sürecini; Din ve Gerçeklik,
Din ve Evrim, Kabile Dini, Eskil Din, Eski İsrail, Eski Yunan, Çin ve Eski Hint gibi bölümlerle geniş kapsamlı akademik bilgiye dayanan
sistematik ve karşılaştırmalı bir yöntemle inceleyen bu eserin temel bir başvuru kitabı olacağına inanıyoruz.
YAZAR HAKKINDA: Robert N. Bellah: 1927 yılında dünyaya gelen Bellah, Harvard Üniversitesi'nde eğitim gördü. 1950 yılında yüksek
lisansını, 1955 yılında doktorasını tamamladı ve 1955-1957 yılları arasında McGill Üniversitesi İslam Araştırmaları Enstitüsü'nde post-doktora
çalışmasının ardından Harvard'a döndü ve ders vermeye başladı. 1967 yılında Berkeley Üniversitesi'nde sosyoloji profesörü olarak görev aldı ve
1997 yılına kadar burada çalışmalarına devam etti. Din sosyoloji alanında önemli eserleri bulunan Bellah, 60'lı yıllarda Parsons ve birçok önemli
sosyologla birlikte öne sürdüğü “sivil din” görüşünü savunmuş, 2013'te yaşama veda etmiştir. Bellah'ın daha önce yayınladığı ve katkıda
bulunduğu eserler şunlardır: Tokugawa Religion: The Values of Pre-Industrial Japan (1957), Religion and Progress in Modern Asia KİTAP HAKKINDA: Çağımızın en önemli düşünürlerinden biri olan Robert Bellah, din sosyolojisini temel aldığı bu eserinde önümüze; tarih,
felsefe, antropoloji ve biyoloji gibi bilim dallarını disiplinlerarası bir yöntem ve muazzam bir entelektüel çabayla harmanlayarak yarattığı büyük
bir çalışma sunuyor. Yazar evrimin, bazı görüşlerin tersine bir hayli karmaşık olduğunu, evrim süreci içinde anlam ve amacın yeri olduğunu hatta
bunların da süreç içinde evrildiklerini dile getirirken, yeteneklerdeki evrimin önemine dikkat çekmektedir. Dinin karmaşık bir görüngü (fenomen)
olduğunu ve tanımlanmasının kolay olmadığını öne süren Bellah dini, insanlar tarafından benimsenip, kullanıldığında genel bir varoluş düzeni
açısından anlamı olan, güçlü, yaşam tarzı, davranışlar vb. ile herşeyin içine işleyen kalıcı ruh halleri ve güdülerin toplamı olarak tanımlamaktadır.
Bu kapsamlı eserinde, dinin toplumsal işlevinin ancak dilin ortaya çıkmasıyla birlikte olanaklı hale geldiğini savunan yazar, evrimin bir bütün
olarak anlamının bizi çok geniş sorunlara götürdüğünü ve bunların da kaçınılmaz olarak dinle örtüşen nihai anlamlara ulaştığını ifade etmektedir.
İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları olarak, Eski Taş Çağı'ndan, Eksen Çağı'na kadar olan insanlığın büyük dönüşüm sürecini; Din ve Gerçeklik,
Din ve Evrim, Kabile Dini, Eskil Din, Eski İsrail, Eski Yunan, Çin ve Eski Hint gibi bölümlerle geniş kapsamlı akademik bilgiye dayanan
sistematik ve karşılaştırmalı bir yöntemle inceleyen bu eserin temel bir başvuru kitabı olacağına inanıyoruz.
YAZAR HAKKINDA: Robert N. Bellah: 1927 yılında dünyaya gelen Bellah, Harvard Üniversitesi'nde eğitim gördü. 1950 yılında yüksek
lisansını, 1955 yılında doktorasını tamamladı ve 1955-1957 yılları arasında McGill Üniversitesi İslam Araştırmaları Enstitüsü'nde post-doktora
çalışmasının ardından Harvard'a döndü ve ders vermeye başladı. 1967 yılında Berkeley Üniversitesi'nde sosyoloji profesörü olarak görev aldı ve
1997 yılına kadar burada çalışmalarına devam etti. Din sosyoloji alanında önemli eserleri bulunan Bellah, 60'lı yıllarda Parsons ve birçok önemli
sosyologla birlikte öne sürdüğü “sivil din” görüşünü savunmuş, 2013'te yaşama veda etmiştir. Bellah'ın daha önce yayınladığı ve katkıda
bulunduğu eserler şunlardır: Tokugawa Religion: The Values of Pre-Industrial Japan (1957), Religion and Progress in Modern Asia (1965),
Beyond Belief: Essays on Religion in a Post-Traditional World (1970), Emile Durkheim on Morality and Society (1973), The Broken Covenant:
American Civil Religion in Time of Trial (1975), The New Religious Consciousness (1976), Varieties of Civil Religion (1980), Habits of the
Heart: Individualism and Commitment in American Life (1985), Uncivil Religion: Interreligious Hostility in America (1987), The Good Society
(1991), Imagining Japan: The Japanese Tradition and its Modern Interpretation (2003), The Robert Bellah Reader (2006), Religion in Human
Evolution: From the Paleolithic to the Axial Age (2011), The Axial Age and Its Consequences (2012).(1965),
Beyond Belief: Essays on Religion in a Post-Traditional World (1970), Emile Durkheim on Morality and Society (1973), The Broken Covenant:
American Civil Religion in Time of Trial (1975), The New Religious Consciousness (1976), Varieties of Civil Religion (1980), Habits of the
Heart: Individualism and Commitment in American Life (1985), Uncivil Religion: Interreligious Hostility in America (1987), The Good Society
(1991), Imagining Japan: The Japanese Tradition and its Modern Interpretation (2003), The Robert Bellah Reader (2006), Religion in Human
Evolution: From the Paleolithic to the Axial Age (2011), The Axial Age and Its Consequences (2012).%MCEPASTEBIN%
KİTAP HAKKINDA: Çağımızın en önemli düşünürlerinden biri olan Robert Bellah, din sosyolojisini temel aldığı bu eserinde önümüze; tarih,
felsefe, antropoloji ve biyoloji gibi bilim dallarını disiplinlerarası bir yöntem ve muazzam bir entelektüel çabayla harmanlayarak yarattığı büyük
bir çalışma sunuyor. Yazar evrimin, bazı görüşlerin tersine bir hayli karmaşık olduğunu, evrim süreci içinde anlam ve amacın yeri olduğunu hatta
bunların da süreç içinde evrildiklerini dile getirirken, yeteneklerdeki evrimin önemine dikkat çekmektedir. Dinin karmaşık bir görüngü (fenomen)
olduğunu ve tanımlanmasının kolay olmadığını öne süren Bellah dini, insanlar tarafından benimsenip, kullanıldığında genel bir varoluş düzeni
açısından anlamı olan, güçlü, yaşam tarzı, davranışlar vb. ile herşeyin içine işleyen kalıcı ruh halleri ve güdülerin toplamı olarak tanımlamaktadır.
Bu kapsamlı eserinde, dinin toplumsal işlevinin ancak dilin ortaya çıkmasıyla birlikte olanaklı hale geldiğini savunan yazar, evrimin bir bütün
olarak anlamının bizi çok geniş sorunlara götürdüğünü ve bunların da kaçınılmaz olarak dinle örtüşen nihai anlamlara ulaştığını ifade etmektedir.
İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları olarak, Eski Taş Çağı'ndan, Eksen Çağı'na kadar olan insanlığın büyük dönüşüm sürecini; Din ve Gerçeklik,
Din ve Evrim, Kabile Dini, Eskil Din, Eski İsrail, Eski Yunan, Çin ve Eski Hint gibi bölümlerle geniş kapsamlı akademik bilgiye dayanan
sistematik ve karşılaştırmalı bir yöntemle inceleyen bu eserin temel bir başvuru kitabı olacağına inanıyoruz.
YAZAR HAKKINDA: Robert N. Bellah: 1927 yılında dünyaya gelen Bellah, Harvard Üniversitesi'nde eğitim gördü. 1950 yılında yüksek
lisansını, 1955 yılında doktorasını tamamladı ve 1955-1957 yılları arasında McGill Üniversitesi İslam Araştırmaları Enstitüsü'nde post-doktora
çalışmasının ardından Harvard'a döndü ve ders vermeye başladı. 1967 yılında Berkeley Üniversitesi'nde sosyoloji profesörü olarak görev aldı ve
1997 yılına kadar burada çalışmalarına devam etti. Din sosyoloji alanında önemli eserleri bulunan Bellah, 60'lı yıllarda Parsons ve birçok önemli
sosyologla birlikte öne sürdüğü “sivil din” görüşünü savunmuş, 2013'te yaşama veda etmiştir. Bellah'ın daha önce yayınladığı ve katkıda
bulunduğu eserler şunlardır: Tokugawa Religion: The Values of Pre-Industrial Japan (1957), Religion and Progress in Modern Asia KİTAP HAKKINDA: Çağımızın en önemli düşünürlerinden biri olan Robert Bellah, din sosyolojisini temel aldığı bu eserinde önümüze; tarih,
felsefe, antropoloji ve biyoloji gibi bilim dallarını disiplinlerarası bir yöntem ve muazzam bir entelektüel çabayla harmanlayarak yarattığı büyük
bir çalışma sunuyor. Yazar evrimin, bazı görüşlerin tersine bir hayli karmaşık olduğunu, evrim süreci içinde anlam ve amacın yeri olduğunu hatta
bunların da süreç içinde evrildiklerini dile getirirken, yeteneklerdeki evrimin önemine dikkat çekmektedir. Dinin karmaşık bir görüngü (fenomen)
olduğunu ve tanımlanmasının kolay olmadığını öne süren Bellah dini, insanlar tarafından benimsenip, kullanıldığında genel bir varoluş düzeni
açısından anlamı olan, güçlü, yaşam tarzı, davranışlar vb. ile herşeyin içine işleyen kalıcı ruh halleri ve güdülerin toplamı olarak tanımlamaktadır.
Bu kapsamlı eserinde, dinin toplumsal işlevinin ancak dilin ortaya çıkmasıyla birlikte olanaklı hale geldiğini savunan yazar, evrimin bir bütün
olarak anlamının bizi çok geniş sorunlara götürdüğünü ve bunların da kaçınılmaz olarak dinle örtüşen nihai anlamlara ulaştığını ifade etmektedir.
İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları olarak, Eski Taş Çağı'ndan, Eksen Çağı'na kadar olan insanlığın büyük dönüşüm sürecini; Din ve Gerçeklik,
Din ve Evrim, Kabile Dini, Eskil Din, Eski İsrail, Eski Yunan, Çin ve Eski Hint gibi bölümlerle geniş kapsamlı akademik bilgiye dayanan
sistematik ve karşılaştırmalı bir yöntemle inceleyen bu eserin temel bir başvuru kitabı olacağına inanıyoruz.
YAZAR HAKKINDA: Robert N. Bellah: 1927 yılında dünyaya gelen Bellah, Harvard Üniversitesi'nde eğitim gördü. 1950 yılında yüksek
lisansını, 1955 yılında doktorasını tamamladı ve 1955-1957 yılları arasında McGill Üniversitesi İslam Araştırmaları Enstitüsü'nde post-doktora
çalışmasının ardından Harvard'a döndü ve ders vermeye başladı. 1967 yılında Berkeley Üniversitesi'nde sosyoloji profesörü olarak görev aldı ve
1997 yılına kadar burada çalışmalarına devam etti. Din sosyoloji alanında önemli eserleri bulunan Bellah, 60'lı yıllarda Parsons ve birçok önemli
sosyologla birlikte öne sürdüğü “sivil din” görüşünü savunmuş, 2013'te yaşama veda etmiştir. Bellah'ın daha önce yayınladığı ve katkıda
bulunduğu eserler şunlardır: Tokugawa Religion: The Values of Pre-Industrial Japan (1957), Religion and Progress in Modern Asia (1965),
Beyond Belief: Essays on Religion in a Post-Traditional World (1970), Emile Durkheim on Morality and Society (1973), The Broken Covenant:
American Civil Religion in Time of Trial (1975), The New Religious Consciousness (1976), Varieties of Civil Religion (1980), Habits of the
Heart: Individualism and Commitment in American Life (1985), Uncivil Religion: Interreligious Hostility in America (1987), The Good Society
(1991), Imagining Japan: The Japanese Tradition and its Modern Interpretation (2003), The Robert Bellah Reader (2006), Religion in Human
Evolution: From the Paleolithic to the Axial Age (2011), The Axial Age and Its Consequences (2012).(1965),
Beyond Belief: Essays on Religion in a Post-Traditional World (1970), Emile Durkheim on Morality and Society (1973), The Broken Covenant:
American Civil Religion in Time of Trial (1975), The New Religious Consciousness (1976), Varieties of Civil Religion (1980), Habits of the
Heart: Individualism and Commitment in American Life (1985), Uncivil Religion: Interreligious Hostility in America (1987), The Good Society
(1991), Imagining Japan: The Japanese Tradition and its Modern Interpretation (2003), The Robert Bellah Reader (2006), Religion in Human
Evolution: From the Paleolithic to the Axial Age (2011), The Axial Age and Its Consequences (2012).%MCEPASTEBIN%
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 165,00 | 165,00 |
2 | 85,80 | 171,60 |
3 | 58,30 | 174,90 |
6 | 29,70 | 178,20 |
9 | 20,17 | 181,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 165,00 | 165,00 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |